BİZDEN HABERLER

Aytaç Ambalajları Yenileniyor

     Gıda sektörünün güçlü ismi Aytaç, kademeli olarak tüm ürünlerinin ambalajlarını değiştiriyor. Marka ve ambalaj konusunda uzman tasarım ajansı Paristanbul tarafından yürütülen ve ilk etabı tamamlanan projede öncelik, Seç markalı Aytaç ürünlerine verildi.

     “Kalite ve Ekonomi” değerleri etrafında konumlandırılan Şeç markalı ürün ambalajları tasarlanırken öncelikle tüketici değerleri ve rakip markalar dikkate alındı.

     Aytaç markalı (% 100 dana etli ürünlerin) ambalajlarında ise yaşam kalitesi ve ürünün tüketici hayatında oluşturduğu pozitif değerlerden hareket edildi. İlk olarak “Şarküteri” markasında uygulanan konsept, süreç içinde tüm Aytaç ürünlere yansıtılacak.